dimecres, 19 de desembre del 2007

El massatge sonor

El massatge sonor, sabeu què és?
Doncs, els alumnes de l’aula d’acollida van poder descobrir-ho gràcies a la demostració que els va oferir Xevi Compte.
El massatge sonor és un tipus de música que equilibra la nostra harmonia i redueix l’estrés.
Fa que ens apropi al silenci gràcies a les vibracions dels instruments que s’utilitzen, com el didgeridoo o els bols tibetans.
Nosaltres vam assistir a una petita part d’aquesta demostració i ens va semblar força interessant. Els alumnes que van veure tota la sessió completa van experimentar tot de sensacions diverses, des d'esgarrifances fins a por, il·lusió, pau, tranquil·litat, pessigolles, felicitat...

D
urant una hora hem entrat al món de la música. Ens ha deixat practicar amb instruments. (Adnana Ciurilà)
M’ha agradat molt però he tingut por, esgarrifances. A mi em fan por les esglèsies i totes aquestes coses. (Melina de los Santos)
M’ha agradat l’aigua perquè és molt maco quan es mou amb les vibracions, però l’altra cosa que no m’ha agradat és que em provocava mal de cap. (Allef Santos)
La música em feia sentir vibracions. M’ha agradat molt, estava molt tranquil i amb felicitat. (Alejo Vázquez)

Cristina Calsina i Cristina Vilà

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada