dilluns, 1 d’octubre del 2007

JUNY______________________________

Ja ha sortit el número 17!

Despedida dels alumnes de 2n de batxillerat

Butlletí de notícies (III)

Butlletí de notícies (II)

MAIG______________________________

Butlletí de notícies (I)

Víctor Catalan: "Sóc un estudiant més i, quan arribi a la "uni" seré una víctima més dels professors"

La immortalitat: Ciència ficció o avenç mèdic?

Galícia

Robots i autòmates

SWEDEN (13-20/12/08)

EnginyCAT Aula de robòtica

Treball de recerca a 4t. Val la pena?

L'afortunat de la wii!!

Rafael Cáceres: "Els obstacles no són limitacions, sinó que afavoreixen la creació"

L'estada a l'empresa al batxillerat

El creuer del somni

ABRIL ______________________________

Cotlliure

OPINIÓN: Dos terceras partes del pueblo americano apoyan a Obama

Visita al parc de Sa Riera

Sant Jordi, guanyadors

MARÇ ______________________________

La Puça a altres mitjans

Compte, que no et pessiguin!!!

Blanes-Ardales: Intercanvi d'estudiants gairebé a zero euros

Alejandro Albano: "Per a mi el karate és una manera de viure"

Un ball així d'amazing: Serra, a ballar

Piti Español: Show, don’t tell

Estudis i feina a l'estranger

Taller d'invertebrats

El que hi ha és treballar

Expo Jove 2009

Jonathan Vegas: "Normalment faig plastilina quan veig una peli. Uns mengen... els altres la miren, i jo faig plastilina

Hem guanyat el primer premi!!!

FEBRER ______________________________

Espanyamà

El jujitsu

Sandra Jalil i Àngels Ollé: Sabeu qui són?

GENER ______________________________

Deux jours en France

Luis Matilla: Autor y lectores

Taller invertebrats

Responsables 100%

Rebelión pavo

La PDA, més que una agenda

Ríete tú de Harry Potter

Pau-Joan Hernàndez: "El que més m'agrada és escriure per a adolescents, perquè em permet el tracte directe amb ells i això em manté l'esperit jove"

Roma, anar i tornar [08.01.09]

DESEMBRE ______________________________

Activitats de Nadal

Setmana de la Ciència: UN VOLCÀ EN ERUPCIÓ, UNA XOCOLATA QUE BALLA, UN GLOBUS QUE S’INFLA SENSE AIRE...

Proyecto Erasmus: "Tenía miedo de vivir sola en otro país "

¿Igos d p...?

Una manera diferent de passar l'estiu

Una estona amb Roser Ametlla: "Tanquem els ulls per recordar, per morir i per no veure certes coses"

NOVIEMBRE ______________________________

Setmana de la Ciència 08

L'IES de la vela a l'infok de TV3

"Vaig començar amb les mateixes inquietuds i preocupacions que ara"

CURSO DE PRIMEROS AUXILIOS: ¿Dónde socorrer a alguien?

Noves activitats esportives per aquest curs

Dibuixant Sa Palomera

OCTUBRE ______________________________

De visita a COMRàdio
2006
Rumb cap a Vigo
La Puça nominada

2 comentaris:

  1. Bueno... Per on començar?
    Soc l'Elvira Esteruelas. Vaug començas el curs 2008/09 al Serrallarga pero per questions familiars vaig haber de marxar a viure a Terol.
    Moltes vegades anyoro el meu antic institut i aquest blog fa que el pugui recordar millor... Vaig veient events que podria haver viscut si no hagués marxat pero estic contenta de que els meus antics companys ho puguin disfrutar...

    Moltossimes grácies a tot l'equip de redacció per tan bons reportatges que m'animen tant.

    Un petonás ben fort per tots!!


    Att: Elvira

    ResponElimina
  2. Hola Elvira,

    Ens fa molta il·lusió que ens visitis. Ja saps on trobar-nos. Com veus seguim molt actius.

    ResponElimina