divendres, 20 de març del 2009

Alejandro Albano: “Per a mi el karate és una manera de viure”

L’Alejandro Albano és un noi que fa 1r de batxillerat, antic col•laborador de la revista. Té moltes aficions, com ara dibuixar manga o tocar la guitarra elèctrica. Una d'aquestes aficions que volem recalcar és que pràctica el karate al poliesportiu de Blanes, des de fa 6 anys. Sabem que darrerament ha pujat al pòdium. Ell ens ho explica.

Quan va començar la teva afició pel karate i per què?
-Vaig començar fa 6 anys perquè el meu germà feia karate i em va animar a practicar aquest esport. (Ja devies estar motivat!)

Sempre has practicat Karate al mateix lloc?
-No, primer vaig començar al col•legi Carles Faust, un any més o menys, i després vaig anar al poliesportiu.

Quins són els teus horaris d’entrenament?
-De dilluns a divendres. Dilluns i dimecres de 7 a 8, dimarts i dijous de 6:30 a 8, i divendres de 6 a 8.

Quina titulació tens ara mateix?
-Tinc cinturó negre. Hi ha 10 cinturons negres i jo tinc el primer. (Encara te’n queden 9!)

Com va ser la primera vegada que vas pujar al pòdium?
-Tenia uns 11 anys, més o menys. Va ser en un campionat de karate que es va celebrar al poliesportiu de Blanes. Vaig quedar 2n. Estava molt nerviós, ja que mai havia guanyat una competició.

Quin és el premi més important que has guanyat?
-El més important el vaig guanyar el novembre passat, a Elx (València) en un campionat de karate. Vaig quedar 3r d’Espanya.

En quina modalitat vas guanyar?
-En la modalitat Kata, que consisteix a fer un conjunt de moviments contra enemics imaginaris. (Ufff!!!)

Vas sentir el mateix que la primera vegada que vas pujar al pòdium?
-No, no estava tan nerviós com la primera vegada, era diferent. Els nervis venien perquè era un premi més important.


Alguna vegada t’has plantejat deixar el Karate?
-Al principi, com que no m’agradava el professor, em vaig plantejar deixar-ho, però després m`hi vaig acostumar i he seguit fins a l’actualitat.

El Karate és una afició o és una manera de viure?
- Jo m’ho prenc molt seriosament perquè per mi és una manera de viure.

Un color: Dos, el vermell i el negre
Un “menjar’’: La carn
Una estació de l’any: L’estiu
Un estil musical: El Heavy Metal
Un instrument: La guitarra elèctrica
Un vici: Dibuixar còmics manga
Una afició: El dibuix
Un personatge de còmic: En Batman
Un Karateka: Hirokazu Kanazawa (10è Dan)





Montse Prado
Arantxa Sanchez

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada