divendres, 6 de novembre del 2009

PAULA NARRO:

''M'esforço molt per guanyar posicions''




La Paula Narro és des de fa 7 anys jugadora de tennis. Ara juga a la categoria de cadet. El tennis és la seva gran afició i, fins el moment, ja ha guanyats 16 trofeus. Està situada entre les 97 millors d’Espanya, en la seva categoria.

Nom: Paula Narro
Edat: 15 anys
Estudis: 3r ESO
Data i lloc de naixement: 16/05/95, Barcelona.
Un número: El 9
Una cançó: Last night – P. Daddy feat keisha cole
Un llibre: El retrato de Carlota d’Ana Alcolea
Un color: Dos, el verd i el vermell
Un plat: La sopa de la meva àvia
Una estació de l’any: L’estiu
Un vici: Mossegar-me els llavis
Un objecte: Un anell
Un jugador de tennis: Roger Federer
Dretana o esquerrana: Esquerrana

Sempre has jugat a tennis?
No sempre he fet tennis. Quan era més petita, vaig practicar natació durant 2 o 3 anys. Però quan vaig tastar el tennis, em va encantar.

Sabem que has guanyat molts trofeus. No deu ser senzill. Entrenes moltes hores? Quantes?
Entreno de dimarts a divendres, en total faig 9 hores. Més els partits de dissabtes i diumenges.

En quin club entrenes actualment?
He estat 6 anys entrenant en el Club Tennis Blanes, però aquesta temporada jugo en el Club Top Ten de Santa Cristina d’Aro.

I per què aquest canvi?
Portava molts anys al Blanes i necessitava cares noves. Me’n vaig anar al Top Ten, on hi ha bastant nivell, i m’ho passo molt bé.

Allò que temen més els jugadors són les lesions. N’has patit alguna de molt greu?
Per sort, no. Però aquest estiu vaig tenir una sobrecàrrega muscular de l’espatlla fins el colze, i no vaig poder jugar durant tres setmanes.

En quin número d’Espanya estàs situada?
Ara sóc la 430, però cada tres mesos el rànquing canvia, i jo espero anar pujant.
En poc temps, he passat de ser la 800 d’Espanya a la 500. Quan m’ho van dir, em vaig posar molt contenta, perquè m’esforço molt per guanyar posicions.


Algú ens ha dit que ets esquerrana.
Sí, sí que ho sóc. Us explicaré una anècdota: Quan vaig arribar al Club Tennis Blanes em van fer una prova per saber amb quina mà jugava millor. Els entrenadors dubtaven si era dretana o esquerrana, i em preguntaven: "Paula, segur que ets esquerrana?’’ Al final, se’n van convèncer.

Rafa Nadal és un crac. Tu què en penses?
Rafa Nadal és un exemple d’esportista que es deixa la pell a la pista. M’agrada el seu caràcter, mai es rendeix. Sembla una persona molt simpàtica. Ja m’ha firmat dos autògrafs, ‘’jo, jo’’. Però el meu jugador preferit és el Roger Federer, perquè té un joc molt elegant, i sembla que mai es posa nerviós.

Et vols dedicar al tennis o només el tens com a afició?
De moment, només el tinc com afició, més endavant, qui sap? Potser, si segueixo jugant, puc arribar a ser una gran promesa en aquest esport.

El teu propòsit en el futur és...
Arribar a estar entre les 100 millors d’Espanya de totes les categories.


Et desitgem molta sort!
Gràcies.

Vanessa Álvarez
Nayara Carbó

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada