dimarts, 4 de maig del 2010

Nous sommes allés en France

Són les 6:30h del matí i sortim de Blanes per anar cap a França. Parem dues vegades. Arribem a Carcassona, a les 10:30h. Després de fer activitats durant dues hores, hem agafat l’autocar en direcció a Castres on arribem a les 16:30h. Aquí també tenim activitats a fer, però només disposem d’una hora. Un altre cop a l’autocar, per anar cap a Albí, on hi ha l’hotel. Deixem les maletes i sortim amb presses per anar a la braseria on sopem. A les 23:00h, tothom ja és al llit.
Ja som divendres, ens aixequem molt d’hora i anem a esmorzar. Recorrem tota la ciutat per fer les activitats i anar de compres. Ara són les 12:30h, i anem a Castelnaudary. Mentre uns dinen, els altres fan el recorregut en vaixell pel Canal du Midi. Són les 15:30h i ara ens toca a nosaltres. Al cap d'una hora, ja som a l’autocar i tornem cap a Blanes.

Il est 6 :30am, et nous allons en France. Nous nous sommes arrêtés deux fois, mais nous sommes déjà arrivés à Carcassone, à 10:30 am. Après avoir passé deux heures pour faire les activités, nous avons pris le bus en direction à Castres, où nous sommes arrivés à 16:30 pm. Ici, nous avons beaucoup d'activités à faire, dans une heure. Nous prenons le bus jusqu'à Albi, où se trouve notre hôtel. Nous avons laissé les bagages et nous sommes sortis à la hâte, pour aller à la grille où nous avons dîné. À 23 :00pm, tout le monde était déjà au lit.
I est vendredi, nous avons relevé très tôt et nous allés commes au petit-déjeuner. Nous sommes arrivés à la ville et nous avons fait des activités et des courses. À 12:30 pm, nous sommes à Castelnaudary. Nous avons manger tandis que les autres faisaient le voyage en bateau sur le Canal du Midi. À 15:30pm c'est à nous. Une heure plus tard, nous sommes de retour à Blanes.